Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”  ЗВІТ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 2 З КУРСУ “АЛГОРИТМІЧНІ МОВИ І ПРОГРАМУВАННЯ” ЗАВДАННЯ Написати програму алгоритмічною мовою С++ згідно із завданням, отриманим від викладача за табл. 1. Реалізувати заданий класовий тип із заданими методами, використовуючи механізм перевантаження функцій та операцій, а також значення параметрів за замовчуванням. Написати фрагмент програми з використанням класового типу та заданих методів. Зміст звіту Завдання. Блок-схеми алгоритмів функцій. Текст програми. Результат виконання програми. Таблиця 1 № п/п Класовий тип Методи класу  6 Прямокутник зі сторонами a і b Конструктор повинен дозволяти ініціалізацію прямокутника і спрощену ініціалізацію квадрата. Визначення площі. Перевантажити операції ==, <, >, виводу <<, вводу >>, а також дружню операцію *=<тип>.   Блок-схема алгоритму ОСТАТОЧНА ВЕРСІЯ ПРОГРАМИ #include <iostream> #include <cstdlib> class rectangle { public: rectangle(); rectangle(double); rectangle(double, double); void print(); friend void operator*=(rectangle &, int); bool operator==(rectangle &); bool operator>(rectangle &); bool operator<(rectangle &); void operator<<(double); void operator>>(rectangle &); private: double a; double b; double square; }; using namespace std; void operator *= (rectangle &, int); int main(){ rectangle rec1(6), rec2(9,5), rec3(6,8); if (rec1>rec2) //porivnyanya ploshch rec1 ta rec2 cout << "Rectangle 1 have more square than Rectangle 2" << endl; if (rec1<rec2) //porivnyanya ploshch rec1 ta rec2 cout << "Rectangle 2 have more square than Rectangle 1" << endl; rec3>>rec1; //storonu ta ploshcha rec1 prusvojujetsya rec3; if (rec1==rec3) //porivnyanya ploshch rec1 ta rec3 cout << "Rectangle 1 = Rectangle 3" << endl; rec2<<2; //mnozhut` ploshchu rec2 na 2 ta prusvojuje storoni a znachenya //square/b rec2.print(); //vuvid haracterustuk pryamokutnuka rec2*=(int)8.5; //mnoshut` ploshchu rec2 na 8 ta prusvojuje //storoni a znachenya square/b rec2.print(); system("pause"); return 0; } rectangle::rectangle() { a = b = square; } rectangle::rectangle(double side){ a = b = side; square = a*a; } rectangle::rectangle(double side1, double side2){ a = side1; b = side2; square = a*b; } bool rectangle::operator ==(rectangle& r){ if (r.a==this->a && r.b==this->b && r.square==this->square) return true; else return false; } bool rectangle::operator <(rectangle& r){ if (this->square<r.square) return true; else return false; } bool rectangle::operator>(rectangle& r){ if (this->square>r.square) return true; else return false; } void rectangle::operator>>(rectangle& r){ this->a=r.a; this->b=r.b; this->square=r.square; } void rectangle::operator<<(double sqr){ this->square=sqr; this->a=sqr/this->b; } void rectangle::print(){ cout << endl; cout << "Rectangle:" << endl << "a = " << a << endl << "b = " << b << endl << "square = " << square << endl; } void operator*=(rectangle &r, int d){ r.square *= d; r.a = r.square/r.b; } Результат роботи програми
Антиботан аватар за замовчуванням

28.01.2013 17:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини